Overleggen
Onder de vlag van de gebruikersvereniging worden verschillende overleggen georganiseerd. In deze overleggen stemmen leden en Centric af over releaseplanningen, kwaliteit van dienstverlening, implementatie van wetgeving en standaarden, prijs-kwaliteitverhouding, enzovoort.
Centric publiceert de verslagen van overleggen op haar Customer Portal. Je kunt deze vinden achter de tegel ‘Gebruikersvereniging’. Voor toegang tot het Customer Portal heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Deze kun je aanvragen bij Centric.
Onderstaand vind je per aandachtsgebied een overzicht van overleggen die worden georganiseerd. Dit overzicht is niet uitputtend. Wijzigingen en aanvullingen kun je doorgegeven via info@gvcentric.nl.
Dienstverlening
- Regio-overleg Burgerzaken
- Gebruikersoverleg Key2Betalen
Ruimtelijke omgeving
- Tactisch overleg Centric Leefomgeving
- Functioneel overleg Centric Leefomgeving
- Tactisch overleg Objectenregistratie
- Gebruikersoverleg Objectenregistratie
Belastingen
- Landelijk Overleg Belastingen
- Tactisch overleg Centric Belastingen
Sociaal domein
- Strategisch overleg Sociaal Domein
- Tactisch overleg Sociaal Domein
Informatiebeleid
- Gebruikersoverleg Key2Datadistributie
- Tactisch overleg Datadistributie
Bedrijfsvoering
- Landelijk gebruikersoverleg Key2Financiën
- Landelijk tactisch overleg Human Resources & Payroll
- Tactisch gebruikersoverleg Business Intelligence
Domeinoverstijgend
- Vakgroep Contract- en Leveranciersmanagement
- Vakgroep Informatieveiligheid en Privacy
- Testgroep Toegankelijkheid
- Gespreksgroep Software as a Service
- Regiegroep Common Ground
- Klankbordgroep Customer Care
Wil je meer weten over een overleg of hieraan deelnemen en meedenken over de toekomst van de producten en diensten die je gebruikt? Neem dan contact op met Sacha Heijkoop, ambtelijk secretaris van de Gebruikersvereniging Centric.