Meer weten?

Centric Productbeleid 2017-2018

Sinds medio februari is het Productbeleid 2017-2018 beschikbaar. In het Productbeleid voor de Lokale Overheid 2017-2018 vindt u de visie en plannen van Centric.  Centric helpt gemeenten en uitvoeringsorganisaties bij hun transformatie naar een regisserende en informatie gedreven overheid.
Vanuit een goede samenwerking tussen de GV en Centric heeft een aantal leden van de GV Centric eerst het concept van het nieuwe productbeleid doorgelezen en vervolgens is er uitgebreide afstemming geweest tussen deze groep klantvertegenwoordigers en Centric.

Een punt van aandacht in het gepubliceerde productbeleid, is dat de inhoudelijke prijsinformatie vanwege het concurrentie gevoelige karakter, niet meer is opgenomen. U kunt prijsinformatie ten allen tijde opvragen bij uw accountmanager! Mocht u voor de GV relevante ervaringen hebben over deze nieuwe  aanpak, dan vernemen wij dat graag. U kunt uw ervaringen doorgegeven op info@gvcentric.nl.

 

Productbeleid
Bent u benieuwd naar de inhoudelijk visie en plannen van Centric of wat er de komende tijd op uw vakgebied verandert en wat dat betekent voor de oplossingen waar u mee werkt? Lees er alles over in het vernieuwde Productbeleid voor de Lokale Overheid 2017-2018.

 

Customer Portal
Een aantal onderdelen van het Centric Productbeleid, zoals inhoudelijke releaseplanning en technische consequenties, is uitsluitend beschikbaar voor klanten. Log daarom in op de Centric Customer Portal en klik door naar het Productbeleid.

Hebt u nog geen inloggegevens voor de Customer Portal? Maak dan op de site van het Productbeleid een nieuw account aan of gebruik uw account van vorig jaar.

 

Mail uw vraag
Hebt u specifieke vragen of opmerkingen over het Centric-productbeleid of over de rol van de GV Centric, mail dan naar info@gvcentric.nl of info.pss@centric.eu.

 

 



< GA TERUG Volgende > < Vorige