Centric Customer Portal
Centric biedt haar klanten uitgebreide ondersteuning via het Customer Portal (kortweg CP). Het CP is, in overeenstemming met de afgesproken planning met de GV Centric, inmiddels voor alle functionele applicatiegroepen operationeel. Wilt u als klant toegang tot het CP dan kunt u dit eenvoudig aan laten vragen met behulp van het formulier dat op de welkomstpagina staat van het CP of direct bij Centric (servicedesk.overheid@centric.eu).
Zodra u een gebruikersnaam en wachtwoord heeft ontvangen kunt u uitgebreide informatie krijgen over de door uw organisatie gebruikte applicaties. Naast nuttige productgebonden informatie, kunt u hier ook informatie raadplegen over het algemeen Centric productbeleid en andere relevante informatie zoals webinars, trainingen.
Productportaal voor I&A
Vanaf 1 mei jl. is het Productportaal voor I&A in gebruik genomen. Dit onderdeel vervangt als laatste onderdeel de “oude” product-ondersteuningspagina op POINT. U kunt op het informatieportaal voor I&A vele nuttige informatie raadplegen over de algemene productinformatie, dienstverlening door Centric en andere voor I&A relevante onderwerpen.
Maakt u al gebruik van de Centric Customer Portal voor (één van) de andere producten van Centric dan vindt u de link naar de I&A-site op het productportaal terug, mits u hiervoor geautoriseerd bent. Heeft u geen toegang tot de I&A-site dan kunt u deze aanvragen via het formulier dat op de welkomstpagina staat van het CP.
Informatiekanaal GV Centric
Tenslotte zal binnen het Customer Portal een meer nadrukkelijke herkenbaarheid van de GV Centric aan de orde komen. Zo krijgt de GV Centric een eigen herkenbare positie op de site. Daar wordt informatie met betrekking tot de GV Centric gepubliceerd, zoals verslagen van de functionele klant-overleggen, verslagen van overleggen met ketenpartners, verslagen van het bestuur GV Centric en nieuwsitems. Deze informatie kan vaak, vanwege het vertrouwelijke of commerciële karakter, niet op de eigen openbare GV Centric-site worden gepubliceerd. Dit uitsluitend voor klanten/leden toegankelijke portaal, biedt daartoe meer mogelijkheden.
Klanttevredenheidsonderzoek
Begin juni houden wij het tweejaarlijks Klanttevredenheidsonderzoek 2015. Hierin zullen we ook een aantal vragen stellen over het gebruik van het Customer Portal.
Heeft u vragen over dit nieuwsbericht dan zien wij die graag per mail tegemoet.
< GA TERUG Volgende > < Vorige